voor iedere klus de juiste klusser

"Het plaatsen van opdrachten is gratis en verplicht u tot niets. Aangezien het initiatief aan u is, kunt u reacties vergelijken op het moment dat u het beste uitkomt. Hierdoor beslist u zelf welk klusbedrijf..."

Laatste nieuws
Om de woningmarkt te stimuleren gaat het btw-tarief op arbeid voor een verbouwing of renovatie omlaag van 19% naar 6%.
Er wordt weer volop naar klussers gezocht nu de zomer eraan komt. Heeft u ook naar klussers gezocht? Op KlusOpdracht vindt u de juiste klusser voor uw opdracht!
Plaatst gratis uw opdracht en win een MASQR meubelskin om uw IKEA meubels mee te personaliseren.
Advertenties

Help

Ik ben een opdrachtgever
Ik ben een klusser

Vaak gestelde vragen voor opdrachtgevers

Algemeen

Waarom zou ik een GRATIS opdracht plaatsen op KlusOpdracht?

Na het plaatsen van een opdracht wordt automatisch een email verzonden naar ALLE klussers binnen het door u aangegeven vakgebied (bv. Isolatie). Vanaf dit moment kunnen klussers reageren op uw opdracht en u een scherpe aanbieding doen. Bovendien is het GRATIS en heeft u geen enkele verplichting!

Hoe moet ik inloggen als opdrachtgever?

Bij het plaatsen van uw eerste opdracht heeft u inloggegevens via e-mail ontvangen. Gebruik deze om in te loggen op KlusOpdracht. Bent u deze gegevens vergeten dan kunt u deze opnieuw aanvragen. Hiervoor heeft u het e-mailadres nodig waarmee u de opdracht geplaatst heeft.

Opdrachten

Is mijn e-mailadres zichtbaar voor klussers wanneer ik een opdracht plaats?

Nee, klussers kunnen uw e-mailadres niet zien. Wanneer u bij het plaatsen van een opdracht hebt aangegeven dat een klusser zowel mag bieden als contact met u mag opnemen, dan gaat dit in eerste instantie via de KlusOpdracht website. Hierna is het aan u om te beslissen of u uw e-mailadres bekend wil maken aan de betreffende klusser door hem of haar rechtstreeks te mailen.

Waar kan ik mijn opdrachten beheren?

U moet ingelogd zijn om uw opdrachten te kunnen beheren. De inloggegevens heeft u na het plaatsen van uw eerste opdracht via e-mail ontvangen. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u de opdrachten kunt beheren.

Mijn opdracht is verlopen, wat nu?

Als u nog geen reacties heeft ontvangen, dan kunt u de opdracht verlengen door de datum ('Bieden kan tot') aan te passen. Heeft u echter wel reacties ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klussers om een afspraak te maken.

Hoeveel opdrachten kan ik plaatsen?

Er zit geen maximum op het plaatsen van opdrachten, u kunt er dus zoveel plaatsen als u wilt!

Wat gebeurt er nadat ik een opdracht heb geplaatst?

Na het plaatsen van een opdracht wordt automatisch een email verzonden naar ALLE klussers binnen het door u aangegeven vakgebied (bv. Isolatie). Vanaf dit moment kunnen klussers reageren op uw opdracht en u een scherpe aanbieding doen. Het succes van uw opdracht is dus afhankelijk van de accuraatheid ervan!

Kan ik een opdracht wijzigen nadat ik deze heb ingevoerd?

U kunt alles aan uw opdracht wijzigen zolang u nog geen reacties heeft ontvangen. Als er eenmaal een reactie is op uw opdracht, dan kunt u slechts enkele velden wijzigen.

Waar kan ik de reacties op mijn opdracht terugvinden?

Afhankelijk van uw instellingen ontvangt u een email zodra er een reactie gegeven is. U kunt uw opdracht en de geplaatste reacties online via KlusOpdracht bekijken. Om uw opdrachten en reacties te kunnen bekijken dient u ingelogd te zijn. De inloggegevens heeft u na het plaatsen van uw eerste opdracht via e-mail ontvangen. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch de beheer schermen terecht waar u 'Mijn opdrachten' kunt aanklikken en de reacties kunt lezen.

Kan ik een opdracht verwijderen?

U moet ingelogd zijn om uw opdrachten te kunnen verwijderen. De inloggegevens heeft u na het plaatsen van uw eerste opdracht via e-mail ontvangen. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u de opdrachten kunt verwijderen.

Instellingen

Waar kan ik mijn instellingen wijzigen?

U moet ingelogd zijn om uw instellingen te kunnen wijzigen. De inloggegevens heeft u na het plaatsen van uw eerste opdracht via e-mail ontvangen. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u de instellingen kunt wijzigen zoals het 'Wachtwoord' en 'Persoongegevens'.

Bedrijvengids

Kan ik contact opnemen met een klusser zonder een klus te moeten plaatsen op KlusOpdracht?

Ja dat kan! U bent niet verplicht om een opdracht te plaatsen alvorens contact op te kunnen nemen met een klusser. Doet u dat wel, dan profiteert u natuurlijk maximaal van alle voordelen die KlusOpdracht te bieden heeft. Het is bovendien helemaal GRATIS en u bent nergens toe verplicht!

Vaak gestelde vragen voor klussers

Algemeen

Waarom zou ik mij aanmelden op KlusOpdracht?

U krijgt automatisch e-mails over opdrachten die zijn ingevoerd binnen uw vakgebied (bv. Isolatie). U kunt direct reageren op opdrachten binnen of buiten uw regio, zelfs door heel Nederland. Bovendien krijgt u een GRATIS vermelding in de uitgebreide bedrijvengids waardoor u nog beter vindbaar bent door potentiële klanten. Al haalt u er 1 opdracht uit, dan zijn uw abonnementskosten er waarschijnlijk al uit!

Hoe moet ik inloggen als klusser?

Indien u zich als klusser geregistreerd heeft, dan heeft u de inloggegevens via e-mail ontvangen. Gebruik deze om in te loggen op KlusOpdracht. Bent u deze gegevens vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen. Hiervoor heeft u het e-mailadres nodig waarmee u geregistreerd bent.

Reageren

Hoe moet ik een reactie plaatsen?

U moet ingelogd zijn om op opdrachten te kunnen reageren. Zodra u een opdracht heeft gevonden waarop u wilt reageren, dan kunt u onderin bij de opdracht uw reactie plaatsen.

Kan ik meerdere reacties geven?

Er is geen limiet aan het aantal keren dat u kunt reageren. U kunt dus zo vaak reageren als u wilt.

Kan ik een reactie verwijderen?

Als u een reactie geplaatst heeft die u toch liever wenst te verwijderen, dan kan dit via 'Mijn reacties' in de beheerschermen. U moet ingelogd zijn om reacties te kunnen beheren. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u kunt klikken op Mijn reacties' en een reacties kunt verwijderen.

Waar kan ik de reacties op mijn opdracht terugvinden?

Afhankelijk van uw instellingen ontvangt u een email zodra er een reactie gegeven is. U kunt uw opdracht en de geplaatste reacties online via KlusOpdracht bekijken. Om uw opdrachten en reacties te kunnen bekijken dient u ingelogd te zijn. De inloggegevens heeft u na het plaatsen van uw eerste opdracht via e-mail ontvangen. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch de beheer schermen terecht waar u 'Mijn opdrachten' kunt aanklikken . Hier ziet u een overzicht van uw opdrachten die u kunt aanklikken om de reacties te kunnen lezen.

Waar kan ik zien waar ik allemaal op gereageerd heb?

U moet ingelogd zijn om uw reacties te kunnen zien. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u 'Mijn reacties' kunt aanklikken en kunt zien op welke opdrachten u gereageerd heeft.

Filteren

Wanneer gebruik ik het filter?

Een filter gebruikt u om opdrachten weg te filteren die niet interessant voor u zijn. Wanneer u op het filter klikt kunt u aangeven wat voor type opdrachten u wilt zien. Op deze manier kunt u er dus voor kiezen om alleen opdrachten binnen uw vakgebied te zien, met of zonder foto's en meer. Het filter blijft actief tot het moment dat u hem ZELF wijzigt of UITZET. U hoeft dus niet steeds te zoeken naar opdrachten!

Waarom kom ik niet zoveel opdrachten tegen op de website van KlusOpdracht?

Mogelijk heeft u een filter ingesteld. Hierdoor worden alleen de opdrachten getoond die voldoen aan de criteria van het filter. Wijzig het filter of zet hem UIT om ALLE opdrachten te zien.

Opdrachten plaatsen

Kan ik als klusser ook een opdracht plaatsen?

Ja, ook klussers kunnen GRATIS een opdracht plaatsen.

Is mijn e-mailadres zichtbaar voor andere klussers als ik een opdracht plaats?

Nee, andere klussers kunnen uw e-mailadres niet zien. Wanneer u bij het plaatsen van een opdracht hebt aangegeven dat een klusser zowel mag bieden als contact met u mag opnemen, dan gaat dit in eerste instantie via de KlusOpdracht website. Hierna is het aan u om te beslissen of u uw e-mailadres bekend wil maken aan de betreffende klusser.

Waar kan ik mijn opdrachten beheren?

U moet ingelogd zijn om uw opdrachten te kunnen beheren. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u de opdrachten kunt beheren.

Mijn opdracht is verlopen, wat nu?

Als u nog geen reacties heeft ontvangen, dan kunt u de opdracht verlengen door de datum ('Bieden kan tot') aan te passen. Heeft u echter wel reacties ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klussers om een afspraak te maken.

Hoeveel opdrachten kan ik plaatsen?

Er zit geen maximum op het plaatsen van opdrachten, u kunt er dus zoveel plaatsen als u wilt!

Wat gebeurt er nadat ik een opdracht heb geplaatst?

Na het plaatsen van een opdracht wordt automatisch een email verzonden naar ALLE klussers binnen het door u aangegeven vakgebied (bv. Isolatie). Vanaf dit moment kunnen andere klussers reageren op uw opdracht en u een scherpe aanbieding doen. Het succes van uw opdracht is dus afhankelijk van de accuraatheid ervan!

Kan ik een opdracht wijzigen nadat ik deze heb ingevoerd?

U kunt alles aan uw opdracht wijzigen zolang u nog geen reacties heeft ontvangen. Als er eenmaal een reactie is op uw opdracht, dan kunt u slechts enkele velden wijzigen.

Kan ik een opdracht verwijderen?

U moet ingelogd zijn om uw opdrachten te kunnen verwijderen. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u de opdrachten kunt verwijderen.

Instellingen

Waar kan ik mijn instellingen wijzigen?

U moet ingelogd zijn om uw instellingen te kunnen wijzigen. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in de beheerschermen terecht waar u de instellingen kunt wijzigen als 'Bedrijfsprofiel', 'Wachtwoord', 'Persoongegevens, 'Bedrijfsgegevens' en 'Notificaties'.

Abonnement

Kan ik mijn abonnement stopzetten?

Abonnementen worden van te voren afgerekend. Uw abonnement verloopt zodra de abonnementstermijn is verstreken.

Worden abonnementen automatisch verlengt?

Nee, een abonnement dient u zelf te verlengen wanneer deze afloopt. U ontvangt hiervoor tijdig bericht.

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

U moet ingelogd zijn om uw abonnement te kunnen beheren. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Klik rechtsboven op 'Inloggen', u komt dan automatisch in het Dashboard terecht waar u uw abonnement kunt verlengen via 'Mijn abonnement'.

Bedrijvengids

Wat is het voordeel van een bedrijvengids?

U krijgt als klusser een GRATIS vermelding in de uitgebreide bedrijvengids. Het voordeel is dat u nog beter gevonden zult worden op internet. Hoe beter u gevonden wordt, hoe meer opdrachten u kunt binnenhalen. Als u uw bedrijfsprofiel goed en uitgebreid invult, dan zullen de resultaten nog beter zijn!

Waar kan ik mijn bedrijfsprofiel invullen?

Als u eenmaal geregistreerd bent, dan kunt u uw profiel invullen zodat deze in de bedrijvengids kan worden opgenomen. U kunt zowel uw bedrijfslogo als uw profieltekst invullen. U moet ingelogd zijn om uw bedrijfsprofiel en/of bedrijfslogo te kunnen beheren. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. U vindt deze mogelijkheid onder het kopje 'Mijn instellingen/Bedrijfsprofiel'. Vergeet natuurlijk niet op 'Opslaan' te drukken als u uw gegevens en/of het logo heeft ingevoerd.

Hoe zet ik mijn logo op mijn profiel?

U moet ingelogd zijn om uw profiel te kunnen beheren. De inloggegevens heeft u ontvangen nadat u zich geregistreerd heeft als klusser. Vervolgens kunt u klikken op 'Mijn instellingen/Bedrijfsprofiel'.U kunt hier zowel .JPG als .PNG bestanden uploaden. Vergeet natuurlijk niet op 'Opslaan' te drukken als u uw gegevens en/of het logo heeft ingevoerd.

Waarom is de link 'Neem contact op met deze klusser...' niet altijd aanwezig?

Rechtstreeks mailen vanuit de bedrijvengids, is alleen mogelijk wanneer een bezoeker ingelogd is. Hier hebben wij bewust voor gekozen om te voorkomen dat uw e-mailadres opbaar wordt gemaakt waardoor deze gevoelig is voor SPAM. Als een bezoeker niet in ingelogd, dan kan deze alsnog contact met u opnemen via de bedrijvengids aangezien alle andere contactgegevens gewoon zichtbaar zijn.